Norrby Ryttarsällskap

Klubbkläder

Klubbkollektioner hos Prima 4You och Glada Hästen i Spiltan

Norrby Ryttarsällskaps klubbfärger är brunt med guldtryck. Då bruna kläder och exempelvis schabrak, täcken med mera kan vara svårt att få tag på så innehåller våra klubbkollektioner även svarta produkter.

Du beställer själv från antingen Prima4You eller Glada Hästen i Spiltan där våra klubbkollektioner finns framtagna. Förutom de utvalda kollektionerna som är standard, kan du fritt beställa produkter från hela sortimentet och få Norrbyloggan även på de produkterna.

Hos Glada Hästen i Spiltan har du även möjlighet att prova och beställa direkt i butiken på Tallmätargatan 6 i Västerås.

BrodyrDZign fixar broderi

Har du kläder, hästprylar eller något annat som du vill ha Norrbyloggan på, så har föreningen ett samarbete med BrodyrDZign i Västerås. Där finns möjlighet att lämna in produkter och få Norrbyloggan broderad.

Observera att alla plagg med mera måste vara nya och oanvända eller helt ren­tvättade.

Försök gärna samordna beställningar (kolla med Sandra Odelberg Roepstorff) när du tänker lämna in något för brodyr – kan då bli lite billigare genom att "uppstarts­kostnaden" kan delas på flera.

Klubbkläder

Publicerad: 2022-12-04