Norrby Ryttarsällskap

Ungdomssektionen

Alla Norrby Ryttarsällskaps medlemmar upp till 26 år är även medlemmar i föreningens ungdomssektion (USEK).

Ordförande för ungdomssektionen är Mimmi Holmgren som också representerar sektionen vid huvudstyrelsens möten. Ersättare för Mimmi på styrelsemötena är Ulrika Olsson.

Vill du vara med och hitta på roliga aktiviteter tillsammans är du varmt välkommen att engagera dig i ungdomssektionen. Var inte blyg, alla är välkomna oavsett ridvana.

Kontaktuppgifter till Mimmi: 070‑282 26 21
Kontaktuppgifter till Ulrika: 073-940 94 44

Bildspel från USEK:s julshow 2023

I bildspelet nedan finns glimtar från ungdomssektionens traditionella julshow som ägde rum i samband med klubbmästerskapet, efter banhoppningsmomentet lördag 16 december. Årets aktuella tema för kadriljen var EPA-ungdomar.

Se ungdomssektionens härliga och medryckande film!

Jerusalema dance challenge är en dansutmaning som spreds över världen för att sprida glädje i pandemitider, och för många är den en symbol för samhörighet.

Norrby RS Jerusalema Dance Challenge

Publicerad: 2022-12-04