Norrby Ryttarsällskap

Stall Mellan­skogen - där håller föreningen till

Då Norrby Ryttarsällskap inte har någon egen anläggning att bedriva verksamhet på sker mycket av föreningens verksamhet på Stall Mellanskogen där många av föreningens medlemmar har sina hästar och ponnyer uppstallade.

Föreningen har ett sedan länge mycket väl fungerande samarbete med Pro Vet AB som äger och driver Stall Mellanskogen strax väster om Kolbäcks tätort och cirka sju kilometer från Strömsholm.

Hitta till Stall Mellanskogen

För att hitta till Stall Mellanskogen i Kolbäck kan du söka i Google Maps på "Vänstavägen Köpingsvägen, Kolbäck". Då ser du var korsningen är där du ska svänga av från Köpings­vägen i Kolbäck, in på Vänstavägen.

Följ sedan Vänstavägen genom villaområdet och en 90° sväng åt vänster, där du passerar Vänsta gård med ridhus och ridbana på din högra sida. Fortsätt rakt fram cirka 200 meter. När Vänstavägen svänger 90° åt höger fortsätter du rakt fram in till Stall Mellanskogen.

Karta med vägen markerad till Stall MellanskogenFörstora bilden

Publicerad: 2022-12-04